Studio
Wij hebben met al onze disciplines mogen bijdragen aan de knallende start van Etran! Er is een naam, logo en huisstijl gemaakt door ons grafische team. Er is online marketing gedaan voor Etran door middel van een nieuwe website en een hele toffe bedrijfsvideo. Klimaatverandering is de grootste bedreiging voor het welzijn van de mens. Wij zijn de eerste generatie die merkt dat het klimaat negatief veranderd en tegelijkertijd zijn wij de laatste generatie die hier nog iets aan kan doen. Etran maakt werk van de energietransitie en draagt bij aan het behalen van de Nederlandse klimaatdoelen. Brainpink vindt dit belangrijk en daarom zijn we blij en trots dat we een mooi bedrijf zoals Etran hebben kunnen helpen.
Klant:
Etran
Opdracht:
Branding
In het logo is er gekozen voor een strak, modern en tijdloos ontwerp. Voor Etran is het belangrijk dat het logo tijdloos is, universeel, en toekomstbestendig.
Er wordt gewerkt met schaduwen als textuur in de huisstijl. Dit is één van de meest kenmerkende elementen van Etran. De schaduwen maken de vertaling naar de essentie van Etran, energie transitie. Door de schaduwen wordt de verbinding gemaakt met de natuur en de zon.
Deze spiksplinter nieuwe huisstijl hebben we natuurlijk doorgevoerd op de nieuwe website.
Bekijk deze hier!
Om Etran de daadwerkelijke knallende start te geven zijn we begonnen met online marketing. We hebben bijvoorbeeld ook fleetmarking voor Etran ontworpen. Dit hebben we gedaan voor de volkswagen ID.3.
Naast een huisstijl, website en online marketing hebben wij ook een video gemaakt voor Etran. Deze video is te vinden op de website en socials van Etran. De video is opgenomen met de eigenaar Gerrit Visser, bij de hunebedden bij Havelte. Etran draagt bij aan het behalen van de Nederlandse klimaatdoelen en dit komt ook terug in de video.